Alla inlägg under december 2009

Av Dickman - 23 december 2009 13:55

julkänsla saknas totalt, känns inte så roligt.. + att ja är sjuk igen.. men va ska man göra.. igår var vi på en helt galen färd, skulle leta reda på ett universitet någonstans i london utanför zon 1-2.. ingen hade någonsin varit i den här delen av london så vi vandrade runt i kanske 6 timmar utan resultat.. alla höll på att frysa ihjäl så vi bestämde oss för att bege oss hem.. när ja väl kom hem gjorde ja lite kaffe å la mig under mina två täcken och de tog kanske två timmar innan känseln kom tillbaka i mina tår... huvva... idag ska ja inhandla lite julmat efetrsom hela london stängs ner i morgon och den 25.. hmm konstigt för en så stor stad..


har blitt lite ändrade planer för vårat julfirande, vi ska fira jul på våran karaokepub där vi får mat och möjlighet till att sjunga :) kan bli skoj.. den 25(då de firas jul i detta land) ska vi bara vara hemma(ofrivilligt) för ingenting har öppet och laga nå gooomat och bara mysa..


på söndag kommer damerna :) ska bli wonderbaaaart :) längtar som faan :) + att de andra gänget som ska komma å hälsa på funderar på att kommer precis i tid till min födelsedag :) helt perfekt :)


nåväl dags att hoppa in i duschen så ja får lite varm blod igen :)

god jul på err allihopa, hoppas ni får en riktig jul :)


HO HO HO HO

Av Dickman - 14 december 2009 19:08

nu börjar ja bli bättre, har varit på skolan idag och ja får i mig mat och ja känner mig allmänt pigg :) idag va en rolig dag, vi var några st från skolan som drog till regents park, pojkarna spelade fotboll :) och vi damer hejade lite sen tog vi en promenad och köpte lite varm choklad och sånt :) de va jätte mysigt.. nu har ja just ätit lasagne, de va gott ;) ska snart iväg och bowla i vanlig ordning men idag är vi jättemånga som ska :) kommer bli aproligt :)

på lördag byter ja till stor rummet :) ska bli skönt å komma bort från lillrummet som bara är kallt och litet :) haha är även julfest me skolan snart :) ska bli skoj :)

nåväl

adjö

Av Dickman - 11 december 2009 15:27

nog har jag varit sjuk förr men aldrig haft såhär, kan varken prata, äta eller svälja, mitt svalg är ungefär en halv centimeter brett och de strålar smärta upp till öronen.. på varje sida om svalget sitter de nån vit kaka me gröna prickar som inte går att pilla bort(jag har försökt).. jag har inte ätit på tre dagar så ja har inte så mycke krafter att göra nå annat än att ligga i sängen.. får inte sova nå, för så fort ja somnar så sväljer ja automatiskt och då gör de så ont att ja vaknar, så knappt nå sömn på tre dagar heller... men men just to endure it :) var till läkaren igår, de var inte öppen mottagning men han tyckte de såg ut som att ja inte mådde riktigt bra så han tog in mig akut, de va snällt.. fick pinicillin så nu är de bara att vänta.. har egentligen inte så mycke nytt att berätta, har börjat falla in i nån slags rutin, måndagar bowlar vi, tisdagar är de lugnt eller pub, onsdagar samma, torsdagar karaoke, fredagspub och sen vidare till klubb, lördagar klubb och söndagar rätt lugnt.. haha med vissa ändringar ibland..

i lördags var vi på en klubb i soho, träffade en jätte trevlig pog där som var från england, han jobbade som polis.. de va trevligt för dom flesta ja hänger me här är ju inte från england :)

i måndags bowlade vi och de gick inte så bra, ja förlorade båda omgångarna, antingen för att ja var för full eller så hade ja druckit för lite :) haha svårt att bestämma mig.. i tisdags började bli sjuk och onsdag bröt de ut ordentligt.. var tvungen att gå hem från skolan å nu sitter ja här.. så d har inte hänt så mycke..

snart kommer damerna :) längtar som faan, ska bli så skoj :)

nåväl nu ska ja fortsätta bli frisk...

heeejrååå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards