Direktlänk till inlägg 3 november 2009

Heeeey :)

Av Dickman - 3 november 2009 19:53

allt är fortfarande underbart här :) har nu börjat skolan vilket känns skönt, jävligt bra lärare, roliga som faan :) skolan är mysig och ja har en massa trevliga klassisar från turkiet, japan, brasilien, ryssland, tyskland mm mm :) väldigt intressant :) hade debatt idag, de va lite spännande och pinsamt. känns lite konstigt för min engelska är typ bäst i klassen om man bortser från lärarna :) haha men va ska man göra :)


igår va en kul dag, efter ja slutade tog ja och houda en tripp in till "stan" och handlade lite saker, sen gick vill en pub i närheten av där vi bor för att ta en öl i vanlig ordning, där träffade vi två lokala killar som hette(tro de eller ej) james och william :) haha bara dom typ vanligaste namnen här :) hängde me dom på puben, sen gick vi till ett ställe som heter The GATE dom hade salsakväll :) de va skoj å lära sig lite nya mooves :) sen vart de hem å sova :)


idag har ja inte gjort så mycke, efter de att ja kom hem från skolan har ja handlat lite mat, möblerat mitt rum, lagat mat och tagit mig en vandrigstur längs notting hill :) var egentligen på jakt efter sista boken i twilight serien men den slulle inte komma in förän i morgon :/ suck.. så ja får återvända då :)


läste ut tredje i morse å ja kan inte vänta tills ja får börja på den sista :) är ta mig faan dom bästa böckerna ja läst någonsin, rekomenderar starkt om man vill ha gåshud under en hel bok :) den 16 november ska ja å johana å kolla new moon då den har premiär här i stan, fick en smärre chock när ja såg att dom flyttat fram datumet :/ gaaah.. aja bara två veckor kvar då..


nåväl, nu ska ja höra va odm franska damerna vill hitta på :)


tills vidare ;)

 
 
Ingen bild

Teresia

4 november 2009 08:00

Det e så sjukt hur avis man blir.. låter som en drömvärld.. så nytt o spännande... vill oxå=) å turkar i klassen å allt.. faan=) haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dickman - 10 november 2011 13:10


VINN EN IPHONE 4 :)   Är ju klart man måste testa :) bästa tävlingen ja sett på länge och även den jag är i mest behov av då NOKIAN inte riktigt höll måttet :/ gå in på min FB sida och tävla ni me :) Ser ni att Iphonen glittrar :P   ...

Av Dickman - 23 december 2009 13:55

julkänsla saknas totalt, känns inte så roligt.. + att ja är sjuk igen.. men va ska man göra.. igår var vi på en helt galen färd, skulle leta reda på ett universitet någonstans i london utanför zon 1-2.. ingen hade någonsin varit i den här delen av lo...

Av Dickman - 14 december 2009 19:08

nu börjar ja bli bättre, har varit på skolan idag och ja får i mig mat och ja känner mig allmänt pigg :) idag va en rolig dag, vi var några st från skolan som drog till regents park, pojkarna spelade fotboll :) och vi damer hejade lite sen tog vi en ...

Av Dickman - 11 december 2009 15:27

nog har jag varit sjuk förr men aldrig haft såhär, kan varken prata, äta eller svälja, mitt svalg är ungefär en halv centimeter brett och de strålar smärta upp till öronen.. på varje sida om svalget sitter de nån vit kaka me gröna prickar som inte gå...

Av Dickman - 29 november 2009 19:23

Jenny, absolut någonting ja rekomenderar :) jag har redan börjat planera mina kommande resor.. man får så mycke mer genom att plugga i ett annat land :) hoppas du tar dig iväg :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards