Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Lalalalala

Av Dickman - 29 november 2009 19:06

Har vari en bra vecka måste ja säga, började me shopping på ett av europas största galerior :) gucci, prada you name it :) haha fick en present av min polare, en väst som kostade 700 kr.. han är lite smått galen, men de är som ingen ide att säga emot.. haha i onsdags va ja på bio me skolan, såg new moon(igen) men hur bra är den inte då :) haha i tosdags va de ju såklart dags för karaoke igen, denna kväll la grande finale :) ja sjöng alana myles-black velvet och även fast ja gjort detta förr så va de så jävla nervöst att gå upp på scen me en så svår låt :) men ja tror de gick bra, ja skakade typ hela framträdandet och ungefär en timme efter försvann adrenalinkicken :)

träffade sjukt mycke folk den kvällen och bytte nummer me typ alla.. haha de va skoj... fredagen vart de lite stadsvandring me houda, sen iväg till hampstead för pub me klassen, vi bestämde att vi skulle dra in till stan å klubba lite men inget blev som vi tänkt oss... i början var vi typ 15 pers men i slutet av den helt galna resan var vi bara 4 kvar.. haha alla droppade av en efter en.. men de va skoj ändå, hittade en klubb som vi gick till och väl där inne fick man måttligt me uppmärksamhet.. och bara drägg.. så till slut var ja tvungen att sätta min ring vänster ringfinger så folk kanske skulle hålla sig borta.. haha och de gjorde dom, då va ja nöjd :)

igår va de klubb igen, dock en klubb vi hade vari till innan... de visste vi ju såklart inte förän vi väl va inne.. haha men den va rolig :) träffade ett gäng svenska pojkar som va i london över helgen typ å kollade fotboll, vi bestämde att vi skulle ses nån dag för abstinensen efter att få prata svenska är stor nu... de va typ ladiesnight igår så dom spelade bara bra och dansvänlig musik, de va skoj :) nåväl nu får de vara nog :) ska fortsätta min slösöndag med att inte göra nånting alls...

hejrååå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dickman - 10 november 2011 13:10


VINN EN IPHONE 4 :)   Är ju klart man måste testa :) bästa tävlingen ja sett på länge och även den jag är i mest behov av då NOKIAN inte riktigt höll måttet :/ gå in på min FB sida och tävla ni me :) Ser ni att Iphonen glittrar :P   ...

Av Dickman - 23 december 2009 13:55

julkänsla saknas totalt, känns inte så roligt.. + att ja är sjuk igen.. men va ska man göra.. igår var vi på en helt galen färd, skulle leta reda på ett universitet någonstans i london utanför zon 1-2.. ingen hade någonsin varit i den här delen av lo...

Av Dickman - 14 december 2009 19:08

nu börjar ja bli bättre, har varit på skolan idag och ja får i mig mat och ja känner mig allmänt pigg :) idag va en rolig dag, vi var några st från skolan som drog till regents park, pojkarna spelade fotboll :) och vi damer hejade lite sen tog vi en ...

Av Dickman - 11 december 2009 15:27

nog har jag varit sjuk förr men aldrig haft såhär, kan varken prata, äta eller svälja, mitt svalg är ungefär en halv centimeter brett och de strålar smärta upp till öronen.. på varje sida om svalget sitter de nån vit kaka me gröna prickar som inte gå...

Av Dickman - 29 november 2009 19:23

Jenny, absolut någonting ja rekomenderar :) jag har redan börjat planera mina kommande resor.. man får så mycke mer genom att plugga i ett annat land :) hoppas du tar dig iväg :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards