Direktlänk till inlägg 15 november 2009

OOH MY GOOOD

Av Dickman - 15 november 2009 12:01

ja var på min första musikal i torsdags, tror bestämt de va de bästa ja gjort i hela mitt liv, sitter me gåshud nu när ja skriver bara av att tänka på den.. hade gåshud hela musikalen igenom, så jävla underbart.. de va Billy Elliot vi såg, vi möttes upp utanför victoria palace sen gick vi in, köpte varsin öl och gick och satte oss, helt underbart här att man kan dricka öl när man är på bio och musikaler :) pojken som hade huvudrollen var kanske 13 år eller så å jag har aldrig sett nå mer fantastiskt i hela mitt liv.. haha helt magiskt.. nästa musikal blir dirty dancing som har sin sista föreställning nån gång under juletider :) anyway efter musikalen tog ja å lorenz (en kille från tyskland) tuben till walkabout där resten väntade, vi kom tyvärr lite för sent så de blev inge karaoke för oss :) men vi dansade drack och hade aproligt :)

i fredags försov ja mig till skolan, så ja missade första lektionen, men de gjorde inget tyckte luke för dom hade inte gjort något vettigt den dagen.. haha skönt :) på kvällen va de samling på en pub i hempstead som heter the duke of hamilton, de va trevligt, vi drack och bestämde va vi skulle göra av kvällen, de skulle bli biljard tyckte vi :) vi drog iväg allihopa till angel med hopp om att vakterna inte skulle bry sig om att två stycken var under 18, ack så vi bedrog oss.. haha de va bara att dra vidare :) vi bestämde oss för campden town som va bland de mysigaste ja sett, pubar överallt där man kunde sitta i soffor utanför och röka vattenpipa :) de luktade underbart överallt :) vi valde iaf en klubb som heter the cuban :) å tro de eller ej, de va dirty dancing 2 känsla över de stället :) haha helt underbart.. när dom sen stängde drog vi in till picadilly för lite krubb och sen bar de av hemmåt för klockan va ju ändå halv sex... åååh ja älskar den här stan....

i går var de match mellan algeriet och egypten och vi skulle kolla den på en algerisk pub, va vi inte visste var att man skulle ju ha kommit några timmar i förväg för alla ställen va fullpackat.. jag och nidal stannade på ett internetcafe som hade matchen på en tv, och houda och jesmin gick för att kolla genom ett fönster på en av pubarna, slutade med att egypten vann så houda och jesmin v ainte så glada och bestämde sig för att stanna hemma efter de, jag och pojkarna gick ner på en pub i notting hill, tog några öl tills dom stängde å sen gick vi hem och sov.. måste vara pigg å allert idag när vi ska ut och sightseea :) ska kolla big ben, london eye, westminster mm mm :) ikväll ska ja introducera twilight för houda och nidal så ja får me mig nån på premiären på fredag :) haha


teresia och marie - när ni kommer skulle ja bli jätte glad om ni kan köpa me er en stor godispåse åt mig, lösvikt.. haha dom har typ ingenting som liknar svenskt godis här och jag är jätte sugen :) haha


byyyyyye

 
 
Ingen bild

teresia

15 november 2009 16:23

Det kirrar vi.. trust me:)

 
Ingen bild

murtaugh

16 november 2009 19:01

yee, lösvikt ska de bli! mi lady ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dickman - 10 november 2011 13:10


VINN EN IPHONE 4 :)   Är ju klart man måste testa :) bästa tävlingen ja sett på länge och även den jag är i mest behov av då NOKIAN inte riktigt höll måttet :/ gå in på min FB sida och tävla ni me :) Ser ni att Iphonen glittrar :P   ...

Av Dickman - 23 december 2009 13:55

julkänsla saknas totalt, känns inte så roligt.. + att ja är sjuk igen.. men va ska man göra.. igår var vi på en helt galen färd, skulle leta reda på ett universitet någonstans i london utanför zon 1-2.. ingen hade någonsin varit i den här delen av lo...

Av Dickman - 14 december 2009 19:08

nu börjar ja bli bättre, har varit på skolan idag och ja får i mig mat och ja känner mig allmänt pigg :) idag va en rolig dag, vi var några st från skolan som drog till regents park, pojkarna spelade fotboll :) och vi damer hejade lite sen tog vi en ...

Av Dickman - 11 december 2009 15:27

nog har jag varit sjuk förr men aldrig haft såhär, kan varken prata, äta eller svälja, mitt svalg är ungefär en halv centimeter brett och de strålar smärta upp till öronen.. på varje sida om svalget sitter de nån vit kaka me gröna prickar som inte gå...

Av Dickman - 29 november 2009 19:23

Jenny, absolut någonting ja rekomenderar :) jag har redan börjat planera mina kommande resor.. man får så mycke mer genom att plugga i ett annat land :) hoppas du tar dig iväg :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards