Alla inlägg under april 2009

Av Dickman - 2 april 2009 23:33

Kommer ja att ha spenderat på mitt jobb när ja går av på söndag.. Å då ska ja ändå jobba måndag till torsdag.. Haha tråkigt bara att de sällan syns på lönen att man jobbar ihjäl sig.. Måste ta tillfället i akt å be om ursäkt om ja är lite off nu för tiden.. Inte riktigt på rätt spår nånstans å de känns som en evighet innan ja kommer ta mig dit.. Tack alla som står ut me mig ändå :) någon hade frågat om ja var släkt me någon sven gunnar ? Ingen aning faktiskt, ja har inte så stor släkt så ja tror inte de.. Så va händer i mitt liv annars då ? Just nu ligger ja i sängen å surfar.. Måste egentligen sova men som vanligt på sista tiden somnade ja i soffan å nu kan ja inte riktigt somna.. Ja jobbar mest hela tiden.. Å när ja inte gör de så sover ja typ framför nån dålig serie på tv.. Har inte haft ett normalt telefonsamtal me nån på länge för ja är för trött för att ringa någon.. Så förlåt för de me.. Fick inga svar från doktorn så ja har ingen aning om varför ja mår dåligt å de suger ganska mycke.. Ja hatar att va den som klagar men för tillfället känns de som de enda ja kan eller orkar göra.. Känns på nått sätt bättre när man får klaga lite.. Ja saknar alla jätte mycke ska ni veta.. Lulebor, Törebor, kalixbor å alla nere i 08 land.. De är snart sommar här i storstan å de skulle va skoj me lite besök hit :) vi har ju snart yran så alla vet :) de är kolsvart här i min lägenhet å de enda ja hör är hunden som snarkar :) haha ja hon snarkar värre än mamma :) ska nog gå upp å ta mig ett glas vatten å sen knyta mig.. Natti Natti alla nattsuddare..

Av Dickman - 2 april 2009 23:33

Kommer ja att ha spenderat på mitt jobb när ja går av på söndag.. Å då ska ja ändå jobba måndag till torsdag.. Haha tråkigt bara att de sällan syns på lönen att man jobbar ihjäl sig.. Måste ta tillfället i akt å be om ursäkt om ja är lite off nu för tiden.. Inte riktigt på rätt spår nånstans å de känns som en evighet innan ja kommer ta mig dit.. Tack alla som står ut me mig ändå :) någon hade frågat om ja var släkt me någon sven gunnar ? Ingen aning faktiskt, ja har inte så stor släkt så ja tror inte de.. Så va händer i mitt liv annars då ? Just nu ligger ja i sängen å surfar.. Måste egentligen sova men som vanligt på sista tiden somnade ja i soffan å nu kan ja inte riktigt somna.. Ja jobbar mest hela tiden.. Å när ja inte gör de så sover ja typ framför nån dålig serie på tv.. Har inte haft ett normalt telefonsamtal me nån på länge för ja är för trött för att ringa någon.. Så förlåt för de me.. Fick inga svar från doktorn så ja har ingen aning om varför ja mår dåligt å de suger ganska mycke.. Ja hatar att va den som klagar men för tillfället känns de som de enda ja kan eller orkar göra.. Känns på nått sätt bättre när man får klaga lite.. Ja saknar alla jätte mycke ska ni veta.. Lulebor, Törebor, kalixbor å alla nere i 08 land.. De är snart sommar här i storstan å de skulle va skoj me lite besök hit :) vi har ju snart yran så alla vet :) de är kolsvart här i min lägenhet å de enda ja hör är hunden som snarkar :) haha ja hon snarkar värre än mamma :) ska nog gå upp å ta mig ett glas vatten å sen knyta mig.. Natti Natti alla nattsuddare..

Av Dickman - 2 april 2009 23:33

Kommer ja att ha spenderat på mitt jobb när ja går av på söndag.. Å då ska ja ändå jobba måndag till torsdag.. Haha tråkigt bara att de sällan syns på lönen att man jobbar ihjäl sig.. Måste ta tillfället i akt å be om ursäkt om ja är lite off nu för tiden.. Inte riktigt på rätt spår nånstans å de känns som en evighet innan ja kommer ta mig dit.. Tack alla som står ut me mig ändå :) någon hade frågat om ja var släkt me någon sven gunnar ? Ingen aning faktiskt, ja har inte så stor släkt så ja tror inte de.. Så va händer i mitt liv annars då ? Just nu ligger ja i sängen å surfar.. Måste egentligen sova men som vanligt på sista tiden somnade ja i soffan å nu kan ja inte riktigt somna.. Ja jobbar mest hela tiden.. Å när ja inte gör de så sover ja typ framför nån dålig serie på tv.. Har inte haft ett normalt telefonsamtal me nån på länge för ja är för trött för att ringa någon.. Så förlåt för de me.. Fick inga svar från doktorn så ja har ingen aning om varför ja mår dåligt å de suger ganska mycke.. Ja hatar att va den som klagar men för tillfället känns de som de enda ja kan eller orkar göra.. Känns på nått sätt bättre när man får klaga lite.. Ja saknar alla jätte mycke ska ni veta.. Lulebor, Törebor, kalixbor å alla nere i 08 land.. De är snart sommar här i storstan å de skulle va skoj me lite besök hit :) vi har ju snart yran så alla vet :) de är kolsvart här i min lägenhet å de enda ja hör är hunden som snarkar :) haha ja hon snarkar värre än mamma :) ska nog gå upp å ta mig ett glas vatten å sen knyta mig.. Natti Natti alla nattsuddare..

Av Dickman - 2 april 2009 23:33

Kommer ja att ha spenderat på mitt jobb när ja går av på söndag.. Å då ska ja ändå jobba måndag till torsdag.. Haha tråkigt bara att de sällan syns på lönen att man jobbar ihjäl sig.. Måste ta tillfället i akt å be om ursäkt om ja är lite off nu för tiden.. Inte riktigt på rätt spår nånstans å de känns som en evighet innan ja kommer ta mig dit.. Tack alla som står ut me mig ändå :) någon hade frågat om ja var släkt me någon sven gunnar ? Ingen aning faktiskt, ja har inte så stor släkt så ja tror inte de.. Så va händer i mitt liv annars då ? Just nu ligger ja i sängen å surfar.. Måste egentligen sova men som vanligt på sista tiden somnade ja i soffan å nu kan ja inte riktigt somna.. Ja jobbar mest hela tiden.. Å när ja inte gör de så sover ja typ framför nån dålig serie på tv.. Har inte haft ett normalt telefonsamtal me nån på länge för ja är för trött för att ringa någon.. Så förlåt för de me.. Fick inga svar från doktorn så ja har ingen aning om varför ja mår dåligt å de suger ganska mycke.. Ja hatar att va den som klagar men för tillfället känns de som de enda ja kan eller orkar göra.. Känns på nått sätt bättre när man får klaga lite.. Ja saknar alla jätte mycke ska ni veta.. Lulebor, Törebor, kalixbor å alla nere i 08 land.. De är snart sommar här i storstan å de skulle va skoj me lite besök hit :) vi har ju snart yran så alla vet :) de är kolsvart här i min lägenhet å de enda ja hör är hunden som snarkar :) haha ja hon snarkar värre än mamma :) ska nog gå upp å ta mig ett glas vatten å sen knyta mig.. Natti Natti alla nattsuddare..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards